Tsej Rik Bude Perelomnym Dlya Porushnykiv Gabarytno Vagovyh Norm Ekspert

Таку думку висловив Олексій Шахов, експерт з аграрної логістики, передає apk-inform.com.«Головною новиною цього року для автомобільного транспорту є прийняття закону щодо здійснення габаритно-вагового контролю (ГВК), який вступає в силу з 1 жовтня 2021 року. Документ передбачає застосування комплексів WiM, які працюють в автоматичному режимі 24/7. Штрафи за порушення ГВК будуть надходити до порушників автоматично», — розповідає Шахов.За його словами, навіть після застосування нового закону та системи WiM перевантаження з доріг не зникне, адже деякі перевізники не звертають уваги на закон, хочуть заробити тут і зараз, що буде потім, їх не дуже цікавить. Такі перевізники будуть вчитися після сплати штрафів, і коли будуть відсутні фінанси на їх оплату.«Після того, як більшість порушників ГВК відчують, що порушувати невигідно, цінова політика буде нормалізуватися, після чого на ринку почне зникати частина старого автотранспорту, яка не зможе конкурувати з більш новими авто за собівартістю перевезення і, відповідно, за ціною перевезення», — наголошує аналітик.Оскільки велика частина автотранспорту знаходиться у одноосібників, які мають в парку 1−3 авто і не дуже якісно вміють рахувати собівартість перевезення, амортизацію авто, такі перевізники будуть їздити в неконкурентних умовах до того моменту, поки не відчують на своєму гаманці відсутню економічну складову в перевезенні .«Тобто не варто очікувати, що після включення системи WiM на наступний ранок з ринку зникне 50% автотранспорту. Даний процес буде поступовим», — підсумував Олексій Шахов.Нагадаємо, президент підписав закон про запровадження адмінвідповідальності за порушення габаритно-вагового контролю.