
Про це повідомив Олесь Капітанчук, директор компанії «Толсма Текнік», компанії що постачає обладнання для доробки та переробки картоплі, передає agrotimes.ua.«В розвинених країнах в супермаркетах не продають немитої картоплі. Деякі українські мережа заявили, що вони хочуть з часом перейти на миту картоплю. Рухатися до вищих стандартів. Це мережі „Новус“, „Мегамаркет“ бренди „Фоззі груп“», — розповів Капітанчук.За словами експерта, переходу на торгівлю митою картоплею заважає низька купівельна спроможність українців та неготовність виробників картоплі до серйозних вкладень у технології вирощування, доробки, зберігання продукції.«При митті виявляється велика кількість нетоварної продукції, які треба було б на щось переробляти. Миття також виявляє багато хвороб картоплі. І щоб цього позбутися — виробникам треба більше вкладатися в здорове насіння картоплі, засоби захисту, обладнання для вирощування, доробки та зберігання», — пояснює директор компанії «Толсма Текнік».Так, за інформацією компанії «Толсма Текнік», нині в Україні промисловим миттям картоплі займаються три компанії. Дві з них — в Житомирській області, одна — в Київській. За рік в українських супермаркетах продається 5.5 тис. тонн митої картоплі.Нагадаємо, рекордний експорт цибулі з України не сприяє підвищенню цін.