Poryadok Vedennya Reyestru Morportiv Ukrayiny Potrebuye Doopratsyuvannya Yeba

Про це повідомляє прес-служба ЄБА.«Поточна редакція порядку зобов’язує портових операторів надавати надмірний обсяг інформації адміністратору Реєстру морських портів — Адміністрації морських портів України», — йдеться в повідомленні.Зокрема, йдеться про:Інформацію, яку можна отримати з інших відкритих державних реєстрів.Копії договорів, у яких АМПУ є стороною.Інформацію, яка стосується конфіденційних матеріалів з охорони портових засобів або несанкціонованого доступу до них.Дозволи або договори, що не стосуються відомостей, які публікуватимуться у реєстрі.Відомості, які можуть містити комерційну таємницю.«Бізнес переконаний, що вимоги цієї постанови у частині надання інформації можна і варто оптимізувати. Компанії не повинні витрачати час на підготовку та надання даних, що знаходяться у відкритому доступі або вже є у розпорядженні АМПУ. Те ж саме стосується і нерелевантних чи конфіденційних документів, які не містять корисної інформації для адміністратора реєстру», — коментує Дар’я Січкар, менеджер Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації.За її словами, подібні ініціативи не тільки створюють зайвий головний біль для бізнесу, але і йдуть у розріз з політикою дерегуляції, яку декларують Мінінфраструктури та АМПУ.«У зв’язку з цим Європейська Бізнес Асоціація підготувала офіційне звернення до Мінінфраструктури з проханням доопрацювати текст проєкту постанови та прибрати з нього вищезгадані положення. Прийняття документу у поточній редакції може створити додатковий тиск на бізнес та поставити бізнес у надмірну залежність від дій АМПУ», — стверджують в асоціації.Слід додати, що ідентичний документ вже був опублікований на сайті Мінінфраструктури у листопаді. Тоді асоціація також надавала свої зауваження до тексту постанови.Нагадаємо, в Маріупольському порту будівництво зернового комплексу завершать до початку сезону.