Uz Cargo Rozrobyla Plan Vstanovlennya Rynkovyh Tsin Na Vykorystannya Vantazhnyh Vagoniv

Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».«Необхідність розроблення такого плану викликана низкою внутрішніх та зовнішніх факторів. Так, до 2020 року для подолання штучно створеного дефіциту на ринку вантажоперевезень, „Укрзалізниця“ була змушена збільшувати вартість оренди залізничних вагонів. Це, в свою чергу, систематично призводило до послаблення логістичних позицій компанії», — йдеться в повідомленні.Крім того, через зростання цін у 2019 році приватні оператори залучали нові та орендовані вагони, що призвело до збільшення їх власного парку піввагонів — на 16%, зерновозів — на 99%, фактично створивши надлишок рухомого складу. Він, в свою чергу, негативно вплинув на формування цін та помітно погіршує ринкові позиції Укрзалізниці.«Технічний стан вагонів та ігнорування змін на ринку призвели до втрати значної частини обсягу вантажоперевезень у власних вагонах „Укрзалізниці“. Саме тому UZ-Cargo розрахувала оптимальний формат ціноутворення з автоматичним коригуванням вартості вагонів на основі частки використання вагонів парку», — пояснюють у компанії.Зауважимо, що нова методика ціноутворення залежить від так званого відсотка утилізації вагонів. Він є співвідношенням задіяного парку власних вагонів «Укрзалізниці» у перевезеннях до корисного парку власних вагонів кожного типу вагону. Також при розрахунках враховуватиметься початкова ставка за використання вагонів «Укрзалізниці» для кожного їх типу, яка затверджується рішенням правління компанії.«Відтак, якщо відсоток утилізації становитиме менше 65%, а при цьому частка використання власних вагонів „Укрзалізниці“ становитиме менше 90%, — фактична ставка переглядатиметься поетапно в бік зменшення, а якщо відсоток утилізації становитиме більше 65% — поетапно у бік збільшення», — додають в «Укрзалізниці».Підкреслимо, що у разі, якщо відсоток утилізації становитиме менше 65%, а при цьому частка використання власних вагонів «Укрзалізниці» становитиме більше 90% — фактична ставка, що діяла на момент перегляду, не змінюватиметься, або потребуватиме окремого рішення правління.Фактична ставка не переглядатиметься, якщо відсоток утилізації змінився на 3% у бік збільшення чи зменшення до показника місяця, в якому здійснювалась остання зміна такої ставки. Один крок для збільшення або зменшення вартості приймається на рівні 100 грн.«Екосистема вантажних перевезень однакова в усьому світі. Ми вважаємо, що „Укрзалізниця“ повинна стати частиною екосистеми, а не винаходити велосипед, який везе нас у зворотному напрямку — до боргів і занепаду. Зрештою ми побудуємо зрозумілий прозорий бізнес зі спрощеними процедурами для всіх клієнтів і партнерів, щоб везти швидше, більше і краще», — розповів Іраклі Езугбая, директор з комерційної роботи і логістики.Нагадаємо, в «Укрзалізниці» утворено філію вантажних перевезень «УЗ Карго».