Rynok Perevalky Zerna V Najblyzhchi Roky Transformuvatymetsya Ekspert

Таку думку висловив Юрій Кізлевич, директор СП ТОВ «Трансбалктермінал», передає ports.ua.«Основна конкуренція вибухне між терміналами, які забезпечені гарантованою вантажною базою. Критерієм змагання буде рівень якості та швидкість надання послуг. Тому, ми вже зараз міняємо свою психологію, психологію співробітників і ринку для того, щоб якісний сервіс отримував кожен клієнт, в тому числі і водій, який приїжджає з товаром на термінал. Це прості і зрозумілі технологічні процеси, швидке і прогнозоване приймання товару, ввічливе ставлення», — розповідає Кізлевич.Він додає, що раніше під час проектування зернових терміналів була інша фінансова модель. Вона орієнтувалася на високі ставки перевалки, які зараз знизилися втричі. Відповідно завдання для трейдингу видозмінюються. Загострюється конкуренція з точки зору закупівлі зернових і доставки товару в порт.«Я переконаний, що завдання терміналу як портового активу — забезпечити якомога більшу оборотність з якомога меншою собівартістю. За нашими оцінками, за останні три роки собівартість обробки тонни зерна на нашому терміналі знижена на чверть. По всьому ланцюжку ми приділяємо багато уваги операційній ефективності. Наше завдання — не просто знижувати собівартість, а управляти нею», — пояснює директор СП ТОВ «Трансбалктермінал».Нагадаємо, порти України у грудні в 2,3 рази знизили відвантаження пшениці.