Agro8898 21974185423 696x464

Про це розповів Максим Онученко, менеджер з розвитку бізнесу ECOFOL в Україні, передає Latifundist.com.У компанії ECOFOL вважають український ринок перспективним не тільки через його масштабів, а й тому що в країні продовжує формуватися сегмент позакореневих добрив і біостимуляторів, тому попит на цю продукцію постійно зростає.«Компанія прийняла рішення вийти на український ринок, тому що проблеми і виклики, з якими стикаються українські аграрії, дуже схожі на проблеми їхніх колег в Болгарії і на Балканах. У ECOFOL є дієві інструменти для вирішення цих проблем і збільшення врожайності основних культур», — зазначає Максим Онученко.За його словами, компанія ECOFOL налаштована налагоджувати плідні партнерські відносини з українськими аграріями.«Ми вважаємо, що завжди потрібно вчитися і вдосконалюватися. А найкращий спосіб зробити це — в полі, а не в лабораторії. Крім того, відстань в тисячу кілометрів між Україною і Болгарією дає можливість швидко доставляти продукцію і таким чином оперативно реагувати на термінові потреби сільгоспвиробників», — наголошує Онученко.Зазначимо, що станом на червень 2020 року в Україні зареєстровано бренди Lactofol, Aminoexpert (на українському ринку під назвою ECOFOL COMPLEX) і Helasol (під назвою ECOFOL MAX). Компанія вже почала працювати з декількома регіональними дистриб'юторами і розширює список партнерів.«Наше завдання бути присутнім на всій території України, але при цьому уникнути внутрішньої конкуренції між дистриб'юторами через розподіл територій та портфоліо компанії», — підкреслює менеджер з розвитку бізнесу ECOFOL в Україні.Нагадаємо, ОПЗ експортував рекордні за останні 5 років обсяги хімічної продукції.