Про це розповів Назар Бобицький, директор брюссельського офісу «Української асоціації бізнесу і торгівлі» (УАБТ), передає AgroPolit.com.«Наша місія — заповнити прогалину в експертному діалозі між Україною та Євросоюзом, яка існує ще з часів початку роботи поглибленої і всеохопної зони вільної торгівлі (ПВ ЗВТ) між Україною та ЄС. Нагадаю, що обсяги українського експорту до ЄС становлять майже 38% ($23,9 млрд) від загального експортного показника ($63,7 млрд), а ми досі не маємо в ЄС представництва, яке б доносило голос українського бізнесу до інституцій, котрі встановлюють правила гри на цьому ринку. Тому ми працюємо над тим, щоб офіс УАБТ у Брюсселі був «європейським» офісом українського бізнесу.За його словами, декілька організацій, такі, як Торгово-промислова палата України, Федерація роботодавців, «Український союз промисловців і підприємців» (УСПП), дуже багато працюють над тим, щоби гідним чином виконувати такі функції.«Ми, у свою чергу, хочемо підсилити цей напрям. Варто пам'ятати, що основними ринками збуту української продукції залишаються три регіони: країни Європейського Союзу, Азії та Африки. На них припадає понад 90% вартості українського експорту сільгосппродукції. Наша головна відмінність від профільних експортних асоціацій — ми не конкуренти, а партнери. Кожній з українських бізнес-асоціацій, які цікавляться експортом та ринком ЄС, ми пропонуємо партнерство і готові доповнити їх нашими можливостями та нашою присутністю в Брюсселі», — пояснює Бобицький.Він додає, що українським експортерам дуже важливо розуміти, що відбувається нині на ринках, і чого варто очікувати, наприклад, щодо лінії стандартів і правил торгівлі на ринку країн ЄС.«Компанії змушені звертатися за допомогою до профільних установ, міністерств, дипломатичних представництв. Ми хочемо стати тими, до кого вони теж можуть звернутися», — зауважує фахівець.У нас досить специфічний формат роботи з потенційними учасниками нашої організації та партнерами, який відрізняє нас від класичних бізнес-асоціацій.Додамо, що УАБТ переважно працює на основі цільових спецпроектів для компаній чи галузевих асоціацій, котрі не входять до кола засновників асоціації.«Як я вже казав, наше завдання — допомагати експортерам. Ми формуємо для наших партнерів пакет послуг, який здатен задовольнити їхні запити. Серед наших партнерів є компанії, які експортують не тільки сировину, але й продукцію з високою доданою вартістю. Їх пропорційність складає приблизно 50/50. Також ми поставили для себе завдання — вийти за межі агросектору і набути універсального характеру», — підкреслює Назар Бобицький.Варто наголосити, що асоціація зараз активно працює з компаніями, які не належать до аграрної чи харчової промисловості, але зацікавлені у роботі на ринку ЄС.Нагадаємо, аграрні асоціації закликають президента не допустити остаточної монополізації ринку добрив.