Найбільша частина шведських споживачів – до 85%, – згодні платити й переплачувати лише за вітчизняну їжу. У супермаркетах вони віддають перевагу продукції, вирощеній у Швеції, навіть якщо поруч на полиці – така ж сама якісна продукція іноземного виробництва. Такі дані нещодавнього дослідження, проведеного Асоціацією шведських продуктових компаній. Попереднє дослідження проводили у 2014 році. Тоді тих, хто шведською кроною підтримував вітчизняного виробника, було на 4% менше, передає Farmer. Дослідники пояснюють такий факт не лише природним патріотизмом шведів, а й реалізованим законом про захист тварин і програмою інтенсивного просування на ринку національних брендів продуктів харчування «Від Швеції». «Чітке визначення національного сільського господарства дозволило споживачам зробити обґрунтований вибір вітчизняних продуктів», – зазначають дослідники. Недавнє опитування, проведене асоціацією, показує, що в країнах Північної Європи традиційні продукти місцевого виробництва на 72% популярніші, аніж органічні продукти харчування з-за кордону. Швеція – одна з найбагатших країн Європи. Річний дохід середньостатистичної сім’ї складає більш ніж $26 000.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Loading...